مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-28اقتصادي

عقب ماندگی همدان در حوزه سرمایه گذاری 


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان در حوزه سرمایه گذاری در مقایسه با شهرهای هم تراز عقب ماندگی جدی دارد و یکی از مشکلات جدی اصلاح فرهنگ مردم در جذب سرمایه و سرمایه گذار است.

- ایسنا/همدان رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان در حوزه سرمایه گذاری در مقایسه با شهرهای هم تراز عقب ماندگی جدی دارد و یکی از مشکلات جدی اصلاح فرهنگ مردم در جذب سرمایه و سرمایه گذار است.

  علی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری را باید در شهر احصاء و حوزه جذاب سرمایه گذاری را در سطح ملی و فرا ملی به ویژه در حوزه گردشگری معرفی کنیم .

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری مدیریت استان و مدیریت شهری باید کارهای بیشتری انجام دهند، تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین حوزه جدی سرمایه گذاری در همدان حوزه گردشگری است.

رضایی با بیان اینکه رویکرد بودجه سال آینده شهرداری همدان در حوزه های حمل و نقل و ترافیک، هوشمندسازی، تقویت و بهره وری است، افزود: بیش از 60 درصد بودجه سال آینده به حوزه حمل و نقل و ترافیک اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال 1402 نسبت به سال جاری 70 درصد افزایش داشته و گام مهمی در مدیریت شهری محسوب می شود، گفت: یکی از ارزیابی های مهم در مدیریت شهری و شهردار فراهم کردن بستر حضور سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی همدان در حوزه سرمایه گذاری 

عقب ماندگی همدان در حوزه سرمایه گذاری